Sūtra of the All-Encompassing Knowledge Store, the Heart of Prajñā-Pāramitā
Alomvattende Kennis Stoor Soetra; die hart van Diamand-Vervolmakings
Vertaal vanuit Sanskrit na Sjinees gedurende Tang dinastie
deur
Tripitaka meester DHARMACANDRA van Indië
So het ek gehoor:
Die Boedda het vertoef op Arends-hoogte berg naby die stad Rajagrha
(Koningshuis). Teenwoordig was 100 000 monnike en 77 000 Ontwakelinge
met Avalokitesvara, Manjusri, Maitreya en nog andere aan die hoof van
die groep. Almal het die Samadhi van Totale Herroeping gepeneteer en
was verlig (in onbeskryfbare vryheid)
Avalokiteśvara staan op en gaan na die Boeddha en hande gevou, buig
respektvol vooroor. Hy sê, "Wêreld-gerespekteerde Een, ek wil
graag aan hierdie groep die alomvattende kennis stoor, die hart van
diamand-paramita, voorhou. Laat my asseblief toe om aan die groep die
geheime grondbegunsels van die Dharma voor te hou,"
Die
Boedda antwoord, "Baie goed! Knap! U het my toestemming om te
praat en dus ʼn
groot uitstrallende lig vir hierdie wesens te wees."
Avalokiteśvara, met dus die Boedda se toestemming en
beskerming, penetreer die Samadhi van Wysheid (Lig). Met behulp van
hierdie Samdhi se krag, sien hy dat die essensie van die die vyf
elemente leeg is. Met die verstandhouding dat die essensie van die
vyf elemente leeg is, kom hy vreugdevol uit die Samdhi. Hy sê vir
Śāriputra die Wyse, “Geagte man, ek het die hart van die
Alomvattende Kennis Stoor. Luister asseblief nou aandagtig en oordink
goed! Ek sal dit nou oordra.”
Śāriputra
die Wyse, antwoord, “Ja, ons luister graag. Nou is die regte
tyd.”
"U-hulle moet verstaan en leer die volgende:
Die natuur van vorm is vormlooshied; die natuur van vormlooshied is
vorm. Vorm verskil geensins van vormloosheid; vormloosheid is
geensins verskillend van vorm. In realiteit is vorm vormloos en
vormloosheid is vorm. Dieselfde geld vir sensoriese persepsies,
persepsies, denk prosesse en bewussyn. Die natuur van bewussyn is
vormloos; die natuur van vormloosheid is bewussyn. Bewussyn is niks
verskillend van vormloos; vormlooshied is niks anders as bewussyn. In
werklik is bewussyn vormloosheid en vormloosheid is bewussyn.
Śāriputra, dharmas,
vormloos maar terselfde tyd sigbaar, het geen geboorte of sterfte, of
is nie onrein of rein nie, en vermeerder nie of verminder nie.
Dus
in vormloosheid is daar geen vorm, ook nie sensoriese waarneming,
geen persepsies, denke prosessering, of bewussyn, geen oog, oor,
neus, tong, liggaamlike of denke nie, of geen sig, geluid, reuk,
geur, tasbare sensasies of denk vormwerpe nie; geen sfere, van oor
sfeer of denk en bewussyn sfere. Daar is nie onkunde of die
beëindiging van onkunde, nie ouderdom en sterfte nie of einde van
ouderdom en sterfte nie. Daar is geen stryd, die opeenhoping van
beproewinge, beëindiging van beproewinge of die weg. Daar is geen
wysheid-kennis of bekomming daarvan want daar is werklikheid niks om
te bereik/te bemeester.
Ontwakelinge ,omdat hulle staat maak op prajñā-pāramitā,(diamand-vervolmakings) het geen hindernisse in hul bewussyn nie. Met geen hindernisse het hulle dus geen vrees. Deur ver weg te bly van omgekeerde en nuttelose drome en denke, sal hulle uitenidelik die anderkanste oewer bereik (nirvāṇa). Boeddas van die verlede, huidiglik en van die toekoms, omdat hule staat maak op prajñā-pāramitā (diamand-vervolmakings), bereik almal Alomvattende Boeddaheid.
Dus
weet ons dat die Diamand Vervolmakings, die groot geestelike mantra,
die groot verligtende mantra, die onoortrefbare mantra, die
onvergelykbare mantra is wat alle hindernisse/beproewings laat
verdwyn/uit die weg uit rym. Dit is waar en eg. Dus hier volg die
Diamand-Vervolmakings Mantra:
gate gatepāragatepāra-saṁgatebodhisvāhā”
Nadat
die Boedda hierdie soetra geopenbaar (deur middel van Avalokiteśvara)
het, het die menigte monnike en Ontwakelinge sowel as die gode,
mense, Titane en ander wesens, nadat hulle die Boedda se woorde
gehoor het, luidelik gejuig. Hulle almal het geglo in, aanvaar en
respekvol die lering toegepas en uitgevoer.
Vertaal vanaf die digitale Sjinese Kanon (T08n0252)
** Translated by Elroy M Heynes, 27 April 2020 (Lord Jesus be praised)
No comments:
Post a Comment